دستگاه های بسته بندی

  • ۰
  • ۰

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی


از دستگاه های سیل القایی برای بسته بندی و پلمپ کردن درب قوطی ، شیشه ، بطری و امثالهم استفاده می شود.

انواع دستگاه سیل القایی :

این دستگاه در سه نوع متفاوت وجود دارد که عبارتند از : دستی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک.در مدل بسته بندی با دستی دستگاه را به صورت دستی روی قوطی و یا بطری قرار می دهیم(فیلم شماره 1).در سری نیمه اتوماتیک و اتوماتیک این دستگاه بطری یا قوطی را داخل دستگاه می گذاریم تا مسیر سیل را طی کند(فیلم های شماره 2 و 3).

کارکرد دستگاه سیل القایی :

عملکرد این دستگاه به این شکل است که یک لایه ورق سیل آلومینیوم را داخل درب قوطی یا بطری قرار می دهیم و درب آن را می بندیم بعد قوطی یا بطری را اگر اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشد داخل دستگاه قرار داده تا قوطی مسیر خود را طی کند و طی حرارتی که در داخل دستگاه به آن وارد می شود ورق آلومینیوم به اطراف دهانه ی قوطی می چسبد اما اگر این دستگاه ما از نوع دستی باشد دستگاه را روی قوطی قرار می دهیم تا عمل سیل انجام گردد.در پایین صفحه فیلم عملکرد انواع  این دستگاه را مشاهده می فرمایید.

کاربرد دستگاه سیل القایی :

این دستگاه در صنعت دارویی ، مواد غذایی ، عطاری ها و کارخانه های لبنیاتی بیشترین کاربرد را دارد.

محصولاتی که می توانیم با استفاده از این دستگاه آن ها را بسته بندی و پلمپ کنیم عبارتند از : قوطی انواع قرص ها ، بطری شیر ، سطل ماست ، شیشه ی عسل و هر نوع محصول دیگر که در داخل قوطی ، بطری و شیشه قرار می گیرد و نیاز به پلمپ شدن دهانه ی آن ها وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی