دستگاه های بسته بندی

  • ۰
  • ۰

دستگاه تاریخ زن مشخصات فروش قیمت

دستگاه تاریخ زن مشخصات فروش قیمت

 

 

 

دستگاه تاریخ زن مشخصات فروش قیمت :

از دستگاه تاریخ‌زن برای چاپ اطلاعاتی مانند:چاپ تاریخ تولید، چاپ تاریخ مصرف (انقضا) ، شماره، قیمت و... در انواع صنایع بسته بندی و یا داروسازی استفاده می‌شود. دستگاه‌تاریخ‌زن قابلیت چاپ بر روی کیسه‌های پلاستیکی، بسته‌های دارویی، شیشه و قوطی‌های کنسرو را دارند. دستگاه‌تاریخ‌زن انواع مختلفی از نظر نحوه‌ی کارکرد دارند.

توضیحات تکمیلی :

دستگاه تاریخ زن چاپ تاریخ مصرف قابلیت چاپ تاریخ تولید،چاپ تاریخ مصرف (انقضا)، قسمت، سری ساخت و وزن را بر روی محصول دارد. دستگاه تاریخ زن در انواع و قیمت های متفاوت بسته به نیاز مصرف کنندخ عرضه می شود. لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت چاپ به دو زبان فارسی و انگلیسی را دارد.

دستگاه تاریخ زن چاپ حرارتی  دستی

ولتاژ کاری

220 v

توان

40 w

سرعت چاپ

تابع اپراتور

عرض ریبون

mm 25-30-35

ابعاد دستگاه

270*160*220

وزن دستگاه

2 kg

کشور سازنده

مونتاژ چین

قیمت

تماس بگیرید

دستگاه تاریخ زن مشخصات فروش قیمت

مشخصات فنی دستگاه :

دستگاه تاریخ زن مستقیم:

این نوع دستگاه تاریخ‌زن در ارتباط مستقیم با محصول کار چاپ خود را انجام می‌دهد. این نوع دستگاه‌تاریخ‌زن معمولا شامل تعدادی قطعه‌های فلزی مهر مانند هستند که به جوهر آغشته شده و با برخورد به سطح محصول اعداد و حروف را روی آن چاپ می‌کند.

دستگاه تاریخ‌زن غیرمستقیم:

این نوع دستگاه تاریخ‌زن در تماس مستقیم با محصول نیست و معمولا به وسیله لیزر یا اسپری کردن مطالب مورد نظر را بر روی بسته یا محصول چاپ می‌کند. همچنین این دستگاه‌ها شامل سنسورهایی است که ورود بسته را به محل چاپ کردن اطلاع داده تا دستگاه تاریخ‌زن کار خود را آغاز کند.

دستگاه تاریخ زن اتوماتیک :

انواع دیگری از دستگاه‌های تاریخ‌زن موجود است که به نوعی زیر مجموعه‌ی این دو نوع گروه محسوب می‌شود. انواعی مانند دستگاه تاریخ‌زن اتوماتیک که انسان در عملکرد آن دخالتی ندارد. نوع دیگر دستگاه تاریخ‌زن نیمه اتوماتیک است که نیاز به نظارت انسان در ورود و خروج بسته دارد اما تمام فرایند به صورت خودکار انجام می‌شود. نوع دیگر آن دستی است که نیازمند دخالت کامل انسان دارد.

دستگاه تاریخ زن مشخصات فروش قیمت
دستگاه تاریخ زن اتوماتیک
آخرین اخبار روز

از جدیدترین و محبوب ترین نوع دستگاه‌های تاریخ‌زن می‌توان به نوع دستگاه تاریخ‌زن آنلاین اشاره کرد که نه تنها سرعتی بالا و عملکردی کاملا اتوماتیک دارد بلکه این دستگاه قابل تغذیه از خروجی دستگاه‌های دیگر در خط بسته‌بندی نیز می‌باشد به طوری که برای مثال می‌توان از خروجی دستگاه دوخت برای تغذیه‌ی دستگاه تاریخ‌زن استفاده کرد تا خط بسته‌بندی به طور زنجیروار به کار خود ادامه دهد.

 

دستگاه تاریخ زن چاپ حرارتی نیمه اتوماتیک

ولتاژ کاری

220

توان

200 w

سرعت چاپ

max 60 p.m

عرض ریبون

25-30-35

ابعاد دستگاه mm

350*350*350

وزن دستگاه

10 kg

کشور سازنده

مونتاژ چین

قیمت

تماس بگیرید

  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی