دستگاه های بسته بندی

  • ۰
  • ۰

 

دستگاه بسته بندی اسکین پک
دستگاه بسته بندی اسکین پک

دستگاه بسته بندی اسکین پک ( فرمینگ پک ) بدون نیاز به قالب

دستگاه اسکین پک

موارد استفاده و کاربرد ها

از دستگاه بسته‌بندی اسکین‌پک برای بسته‌بندی فرمی محصولات، بدون نیاز به قالب‌گیری از آن‌ها استفاده می‌شود. در فرایند بسته‌بندی اسکین‌پک محصول بر روی کف یک ظرف یا سینی قرار گرفته و غشایی پلاستیکی روی آن قرار می‌گیرد و پس از خالی کردن هوای داخل آن غشا به محصول داخل ظرف چسبیده و خود غشا نیز به ظرف می‌چسبد و سپس آب‌بندی می‌شود. از مزیت‌های این دستگاه نیاز نداشتن به دستگاه قالب‌گیری است به طوری که علاوه بر ارائه‌ی بسته‌بندی زیبا و در قلب و شکل محصول، عمر مفید آن را نیز افزایش می‌دهد.

دستگاه بسته‌بندی اسکین‌پک :
دستگاه بسته‌بندی اسکین‌پک معمولا برای بسته‌بندی انواع گوشت و ماهی، پنیر و همچنین اسنک و وعده‌های آماده استفاده می‌شود. که از مزایای بسته‌بندی اسکین‌پک می‌توان به شکیل بودن بسته‌بندی و بالا بردن عمر محصولات و همچنین باز شدن آسان بسته‌بندی نام برد. دستگاه بسته‌بندی اسکین‌پک با برق سه فاز یا تک‌فاز راه‌اندازی می‌شود و ابعاد این دستگاه‌ها بسیار متفاوت است. همچنین می‌توان رنگ، ضخامت و شفافیت غشای بسته بندی را تغییر داد و انتخاب نمود.

دستگاه بسته‌بندی فرمینگ :

دستگاه بسته‌بندی فرمینگمعمولا برای بسته‌بندی انواع سکه طلا، لوازم خانگیو همچنین ابزار و... استفاده می‌شود. که از مزایای بسته‌بندی فرمینگ می‌توان به شکیل بودن بسته‌بندی و بالا بردن عمر محصولات و همچنین باز شدن آسان بسته‌بندی نام برد. دستگاه بسته‌بندی فرمینگ با برق سه فاز یا تک‌فاز راه‌اندازی می‌شود و ابعاد این دستگاه‌ها بسیار متفاوت است. همچنین می‌توان رنگ، ضخامت و شفافیت غشای بسته بندی را تغییر داد و انتخاب نمود.
.

ولتاژ کاری

380 v

توان

7.5 kw

سرعت بسته بندی

60 p.h.

عرض و جنس فیلم

mm 450- pet,pvc

ابعاد دستگاه

1500*600*1350

وزن دستگاه

135 kg

کشور سازنده

مونتاژ چین

قیمت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی